

Rząd brytyjski zainstalował również gigantyczny dźwig wspornikowy w bazie marynarki wojennej Singapur (1938 r.), a następnie kopię dźwigu zainstalowano w stoczni wojennej Garden Island w Sydney (1951 r.). Żurawie te stanowiły wsparcie remontowe dla floty bojowej dalekiej od Wielkiej Brytanii.
Suwnice, dźwigi propozycja
W Imperium Brytyjskim firma inżynieryjna Sir William Arrol & Co Ltd była głównym producentem olbrzymich żurawi wspornikowych; firma zbudowała w sumie czternaście. Spośród sześćdziesięciu zbudowanych na świecie pozostaje niewielu; siedem w Anglii i Szkocji, liczących około piętnastu na całym świecie. Tytan Clydebank jest jednym z 4 szkockich żurawi na Clydebank i zachował się jako atrakcja turystyczna. O suwnicach, dźwigach więcej na: maszynyjamar.pl.
Zazwyczaj żuraw z wysięgnikiem na zawiasach ma tendencję do przesuwania haka w górę i w dół w miarę przesuwania się wysięgnika (lub uskoku). Dźwigi z poziomym liku przednim to żuraw o tak powszechnej konstrukcji, ale z dodatkowym mechanizmem utrzymującym hak w pozycji poziomej podczas liku przedniego.
Suwnica podwieszana, znana również jako suwnica mostowa, jest rodzajem suwnicy, gdzie mechanizm hakowo-linowy biegnie wzdłuż poziomej belki, która sama biegnie wzdłuż dwóch szeroko od siebie odseparowanych szyn. Często znajduje się w długim budynku fabrycznym i biegnie wzdłuż szyn wzdłuż dwóch długich ścian budynku. Jest on podobny do suwnicy bramowej. Suwnice napowietrzne składają się zazwyczaj z konstrukcji jedno- lub dwustropowej.
Mogą być one budowane przy użyciu typowych belek stalowych lub bardziej skomplikowanych belek skrzynkowych. Po prawej stronie pokazano dźwigar skrzyniowy z pojedynczym mostkiem z wciągarką i systemem obsługiwanym za pomocą wiszącego wiszącego wisiora sterującego. Mosty dwudźwigarowe są bardziej typowe w przypadku systemów o większej nośności od 10 ton. Zaletą konfiguracji typu box girder jest układ, który ma mniejszą nośność, a jednocześnie większą ogólną integralność. W skład zestawu wchodzi również podnośnik do podnoszenia przedmiotów, most, który rozpościera się na obszarze przykrytym dźwigiem, oraz wózek do poruszania się wzdłuż mostu.
Suwnice, dźwigi ceny
Najpowszechniejszym zastosowaniem suwnic jest przemysł stalowy. Na każdym etapie procesu produkcyjnego, aż do opuszczenia fabryki jako gotowy produkt, stal jest przenoszona za pomocą suwnicy.
Surowce są wlewane do pieca za pomocą dźwigu, gorąca stal jest składowana do chłodzenia za pomocą dźwigu podwieszanego, gotowe zwoje są podnoszone i ładowane na ciężarówki i pociągi za pomocą dźwigu podwieszanego, a producent lub stempel wykorzystuje dźwigu podwieszanego do przenoszenia stali w swojej fabryce. Przemysł samochodowy wykorzystuje suwnice do przeładunku surowców.
Mniejsze żurawie robocze obsługują lżejsze ładunki w obszarach roboczych, takich jak frezarki CNC lub piły.
Prawie wszystkie papiernie używają suwnic mostowych do regularnej konserwacji wymagającej demontażu ciężkich zwojów pras i innych urządzeń. Żurawie mostowe znajdują zastosowanie w początkowej fazie budowy maszyn papierniczych, ponieważ ułatwiają montaż ciężkich żeliwnych bębnów suszących papier i innych masywnych urządzeń, z których niektóre ważą nawet 70 ton.